״אני לא אוהד הפועל, אני חי הפועל״


מי שהכיר את אייל ידע שהפועל תל אביב הייתה חלק בלתי נפרד ממנו.
תמיד הוא היה מקפיד לתקן ולהדגיש ״אני לא אוהד הפועל, אני חי הפועל״.
אייל גדל והתחנך על הפועל שליוותה אותו בכל תחנות חייו.
באהבה הגדולה שלו לקבוצה הוא סחף אחריו את המשפחה והחברים, וגם במסע סוף טירונות של המחלקה שפיקד עליה דאג להיות עם הצעיף כל המסע.
אחרי המלחמה מצאנו סרטון של אייל מוביל את המחלקה שלו בעזה, ושר שירי הפועל בלי הפסקה.
אייל שר להפועל במלחמה
הפועל מלחמה
אייל ואני רצינו להשיג כרטיסים לדרבי ולא היה איך.
היה מישהו ביחידה שלי שהיה קשור ליו״ר של הפועל. דיברתי איתו, והוא שאל אותי אם יש לי תמונות על מדים שקשורות להפועל.
נזכרתי בתמונה הזו שאייל שלח לנו פעם בצחוק בקבוצה, ואמרתי לו שישלח לו אותה מהר.
בתמונה אייל מופיע עם הכיתוב של האולטראס, טשטשתי לו את הפנים, שלחתי לחבר מהיחידה ואמרתי לו שאנחנו שרופים על הפועל. וככה קיבלו 2 כרטיסים והלכנו לדרבי.

עמרי וייסלדר, חבר של אייל

״
אני סובל כבר 15 שנה כל יום מהקבוצה הזאת, בעזרת השם אתם סבלתם רק שנה ומעכשיו נתחיל לבכות ביחד מאושר ביציע וניקח את הילדים שלנו למשחקים עם חיוך
אייל לחברים

ילדי הצהרון של שרון (אימו של אייל) שרים לאייל שירי מכבי
״
ותזכרו את הדבר הכי חשוב, מתישהו נזכה באליפות, והיא תהיה הכי מרגשת בעולם, ואנחנו נהיה ביחד ביציע ונזכור את זה כל החיים
אייל לחברים
״
אחלה בילוי אגב, לדעתי אם זורקים אותנו 15 שנים קדימה, אנחנו עם הילדים ביציע שלושתינו
למישהו יש איזה ספק לגבי זה?
אייל לחברים
״
לאהוד קבוצה (בעיניי) זה לא ילדותי בכלל, זה בחירה שמסמלת משהו שאתה מאמין בו בחיים.
אני אוהד הפועל כי בעיניי יש לנו קהילה שהיא הכי מרגשת, יש לנו יציע מטורף עם חווית עידוד הכי טובה בארץ. וכן הייתי שמח לנצח גם, והלוואי זה גם יקרה, אנחנו בדרך.
הפועל זה תהליך יפה שאני מתרגש ממנו
אייל לחברים אחרי הפסד בדרבי

.jpeg)
