אייל פיתח תאוריה שלפיה - אם בנות הזוג יהיו חברות טובות ביניהן, אז החבורה תיפגש יותר ותהיה יותר חזקה.
בשביל לגרום לזה לקרות - הוא פנה לליאור, חברה של בוזי, ואמר לה: "כרמי, אני ממנה אותך להיות האחראית על הקשר בין החברות. אני רוצה שאת תדאגי שכל בנות הזוג בחבורה הופכות להיות החברות הכי טובות כדי שאתן כל הזמן תרצו להיפגש ביניכן." אייל עשה את זה אפילו שלו באותה תקופה לא הייתה בת זוג. רק מתוך מחשבה של איך דואגים שהעסק הזה שנקרא "החבורה שלי" ימשיך לשגשג. לזה אנחנו מתכוונים כשאנחנו מספרים לכולם שאייל היה "המנוע של החבורה".
״דיס איז פרום דה זוהן״
אייל היה בטיול באלסקה וכל החבורה החליטה לטוס ליוון - 3 ימים באתונה ו-3 ימים באביה. באחד הימים באתונה יצאנו לבר, בזמן שחיכינו להזמנות שלנו שיחקנו המרגל (שמופיעה מילה באפליקציה ורק המרגל לא יודע אותה), אחרי שני סיבובים הופיעה מילה שקשורה לאייל (סלמון או אלסקה אני לא זוכר, משהו הזוי). כמה שניות אחרי זה מגיע המלצר עם מגש מלא בכוסות ערק ואומר לנו ״דיס איז פרום דה זוהן״. אנחנו לא מבינים מה הוא רוצה מאיתנו וחושבים שזו מתנה על חשבונם. אחרי כמה דקות הוא חוזר ושואל אותנו ״יו נואו דה זוהן רייט? פרום יזראל״. אחרי שאנחנו עדיין לא מבינים אותו הוא מצביע על הצד השני של המסעדה ושם אנחנו רואים את אייל יושב בשולחן לבד עם כובע ומשקפיים ומתצפת עלינו מרחוק עם חיוך ענק. היינו בשוק לא נורמאלי, הבן אדם טס מאלסקה לישראל ומישראל ליוון כי הוא לא יכל לפספס טיול כזה של החבורה.
אשד אברמוביץ, חבר מהמכינה
ההתכתבות של אייל לפני ההפתעה



אייל מפתיע את החברים ביוון
סלמון מאלסקה
מכירים את זה שחבר עושה לכם טובה קטנה, או מביא איזה מתנה חמודה, אבל התהליך מסביב פשוט לא שווה את זה? כמו לנסוע לאילת וחזרה בשביל להביא לך קפה טוב משם. אז ככה יצא שקיבלתי סלמון שאייל דג מאלסקה.. אני מניח שהשאלה הראשונה זה איך אתה שולח דג, או לפחות חתיכה ממנו מאלסקה לישראל בצורה שתשמור על הטריות שלו (ספוילר-לא ממש אפשר). אבל אייל חשב לעצמו שהוא עלה על השיטה- שמים אותו בשקית אטומה בואקום, בתוך ארגז קלקר גדול שמלא באיך לא-קרח יבש, רק ככה הדג ישרוד כמו שצריך את המסע. מפה לשם מצאתי את עצמי עם חתיכה יפה של סלמון, ואחרי מסע כזה צריך לפרגן לדג (ולאייל), לכן הכנתי לו מרינדה טובה שישחה בה קצת, הכנסתי אותו לתנור והכנתי תוספות מסביב כדי שתהיה ארוחת ערב טובה. קשה לי להסביר כמה הדג היה רע, טעם של ים מקולקל בגדול, גם הבת זוג חשבה אותו דבר ולא הצליחה לאכול יותר מחתיכה אחת, אבל הכלב עף על השאריות- 1 מתוך 3 אלו אחוזים לא רעים בסה״כ.. לאייל לא סיפרתי על הכישלון העצום ביבוא סלמונים בקרח יבש, כי חבל להרוס סיפור טוב עם עובדות ומבחינתו הדג היה הצלחה מסחררת. אבל בסוף הסיפור הזה הוא לא על ארוחה שנזרקה לפח, אלה על התושייה, המחשבה וכברת הדרך שאייל יעשה בשביל אחרים. קשה לי לחשוב על אדם נוסף בחיים שלי שיחליט על דעת עצמו להביא לי סלמון מאלסקה, ועדין קשה לי להאמין שאני לא אוכל לספר לך כמה מגעיל הוא היה. אוהב מאוד, ותמיד. גיא בוקר.
גיא בוקר, חבר מהמכינה


בובו · מתוך קבוצת החברים
נובמבר 2023
בוחן כשירות, בעצם המדד החשוב ביותר בהכרה של קצין קרבי בצהל כקצין קרבי.
מה שאני אוהב בבוחן הזה זה את בליל האנשים שעוברים אותו ביחד- גולני ואגוז, בלנ״ם ונחל, כל הקצינים מגיעים ומתאספים לרגע אחד של בוחן
בגדול אין מדד יותר נכון מזה, ריצה עם ציוד לחימה, ירי לאחר מאמץ, אם יש משהו שקובע ומשווה זה הבוחן הזה.
ולכן כשאני ב17.2 מקבל את ההודעה הבאה מאייל- ״מעדכן, 33:43 בריצה 9/10 בירי 98 ציון סופי״
אני מבין שיש תחרות קשה השנה. אבל אחרי ריצה וירי אני שמח לעדכן על *32:45 בריצה 10/10 בירי 100 ציון סופי*
אייל, לצערנו שנה הבאה אתה תרוץ לבד בתור מ״פ, בהצלחה בהמשך.
אייל · כמה חודשים אחר כך
אפריל 2024
בוקר טוב לכולם,
לרובכם כמובן זה עוד הודעה ב9 בבוקר,
לקחתי את מה שבובו כתב באופן מאד אישי, זה ממש לא הצחיק אותי
ידעתי שאגש שוב למרות שלא הייתי חייב, אז הגעתי הבוקר ב5:15 לוינגייט
אחרי לילה לבן, זה לא הפריע לי
למעשה, ניצחתי את בובו עוד לפני שהוזנקתי, זה היה ברור שאני הולך לפתוח לו את התחת ל6 חתיכות.
*גיא בוקר- 32:45 בריצה 10/10 בירי
ציון 100
אבניאון- 30:44 בריצה 10/10 בירי
ציון 100 וניצחון על יריב לא ראוי
המשך יום מצוין לכולם

























